söndag 26 februari 2012

Match 3 Fancy 2012

Denna matchen spelas mot Necrons och den trevlige herren jag mötte tror jag heter Markus eller nått sånt. Namn....


10 warriors i Ghostarc, 20 warriors med en overlord med relentless regeln, 8 flayed ones, 10 immortals, 3 destroyers, 4 scarabbaser, 5 warriors med Cryptec och veil of darknes var armen jag ställdes mot


Samma mission igen och samma uppställning.


Han börjar och avancerade framåt i lugn och ro. Skjuter med det lilla som når fram och inget speciellt händer.


Min tur...

Leman russen riktar in kanonen nov de 20 warriors som står fint uppradade. När krutröken lagt sig så har Leman russen hjältar tagit ut 13 warriors och resterande tanks tar ut resten. Chock! Ingen av oss fattade vad som hänt. Mest skrattar åt det hela.


Cryptecen teleporterar sig in bland mina infanterister och går lös med sin leadership flamer.  Allt för mycket dör på min sida men handen är ljuv, trodde jag. Efter 2 rundor dör tillslut cryptecen och vid det laget så är det inte mycket necrons kvar på bordet.

Kul snabb, för att va mig, match med utomordentligt trevligt motstånd.


Cudos och ursäkta om jag mindes namnet fel haha


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar