torsdag 22 mars 2012

Going international....

To start with I have to apologize regarding my spelling and kind of awkward spelling and english grammar.


Going international because some people asked me to haha


Anyhow so have my painting been halted due to lack of models to paint and haven't been taking the time to buy new ones.


I'm going to a funeral tomorrow but should be back home to paint during the weekend. Termagaunts, termagaunts and more termagaunts are on the list to do.


This is how the upstairs toilet is "decorated" at the moment due to my recent airbrush exercise. 


Til next time folks


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. sköna bullar du, vore sweet om du vill följa min blogg http://muffinshappycorner.blogspot.se/

    Sen så planerar frugan o jag att göra en resa upp till norrland, sugen att ta ett spel eller liten målar lektion??
    jag ska ta tag i min egna tyranid arme som aldrig blir färdig. det är ganska omotiverande att måla sina egna saker efter 8timmar målande på andras.

    det är hårt att vara heltids målare i den här värden. kram :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick för mig du bodde i Skellefteå av någon anledning men aja minnet är inte min starka sida.

      Vilket som så en kaffe och lite målarstuga eller spel vore trevligt helt klart.
      När i tiden ska ni ta er roadtripp?

      Radera